گروه کوهنوردی سرابان نطنز

گروه كوهنوردي سرابان نطنز در زمينه هاي كوهنوردي ، كوه گشت ، كوير نوردي ، غار نوردي و پياده روي فعاليت دارد

صعود به کرکس

کوه ها

وسیله اند،

انسانیت نهایت است.

هدف رسیدن به اوج قله ها نیست

بلکه ارتقای انسانیت است.

به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر گروه کوهنوردی سرابان تصمیم گرفت به قله 3895 متری کرکس صعود نماید به همین جهت ساعت 12 نیمه شب توسط مینی بوس آقای فلاح به سمت روستای کشه حرکت نمودیم و ساعت 1 نیمه شب در حالی که هوا کاملا مهتاب بود استارت حرکت به سمت پناهگاه زده شد . زیاد به چراغ نیازی نبود و مهتاب سخاوتمندانه مسیر راه را برایمان روشن کرده بود ساعت 3 نیمه شب به پناهگاه رسیدیم و در اتاقی که توسط آقای حوض ماهی برایمان در نظر گرفته شده بود اسکان یافته و خوابیدیم صبح پس از اقامه نماز به تمرینات و نرمش های کششی پرداخته و پس از صرف اندکی صبحانه جهت صعود آماده شدیم . ساعت عدد 8 را نشان میداد که دوستانمان از گروه معصومیه قم به ما ملحق شدند و استارت صعود به قله توسط دو گروه که 33 نفر بودیم زده شد . حرکت گروه بسیار خوب بود و ساعت 50/9 موفق شدیم یکبار دیگر به قله کرکس صعود نماییم . و یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام را گرامی داریم . پس از استراحتی کوتاه و گرفتن چند عکس یادگاری  آهنگ بازگشت سردادیم و به سمت پناهگاه و روستای کشه برگشتیم  تا یکبار دیگر با درس گرفتن از کوه و با کوله باری از خاطرات به زندگی روزمره شهری بازگردیم .