گروه کوهنوردی سرابان نطنز

گروه كوهنوردي سرابان نطنز در زمينه هاي كوهنوردي ، كوه گشت ، كوير نوردي ، غار نوردي و پياده روي فعاليت دارد

بازدید از روستای وش ( کمیته بانوان )

طبق برنامه سه ماهه دوم گروه در تاریخ 21 /4 /87 نوبت کمیته بانوان بود که از روستای وش دیدن کنند . به همین مناسبت از چند روز قبل از اجرای برنامه  هماهنگی هایی با فرمانداری ، کمیته امداد و بهداشت و درمان بعمل آمد و با عنایات آقای صفاری سرپرست محترم فرمانداری  و همکاری کمیته امداد و تعاون روستایی بوسیله یک دستگاه نیسان مقدار ی آرد ، گوشت ، برنج ، رب و .....به سمت روستا حمل شد ؛ اداره بهداشت و درمان نیز مقداری دارو توسط یک پزشک و پرستار در اختیار گروه قرار داد تا به مداوای روستاییان بپردازند .

تعداد افراد شرکت کننده 30 نفر بود که در بین این افراد کودکان خردسال نیز حضور داشتند ساعت 6 صبح جمعه نطنز را به مقصد روستای وش ترک کردیم ساعت 7 صبح پس از گذر از روستای تتماج  به ابتدای مسیر رسیده و از ماشین ها پیاده شدیم . در یک صف از مسیر مشخص به سمت روستا به راه افتادیم در طول مسیر چند بار استراحت کرده و ساعت 9 صبح به اتاقهای مخصوص زائران رسیدیم صبحانه خورده و به سمت امامزاده ( کعبه کوچک ) حرکت نمودیم شیب تند مسیر را بالا رفتیم پس از زیارت از یک مسیر پاکوب و پرپیچ به سمت روستا عزیمت نمودیم و ساعت 11 بود که خود را زیر سایه درختان روستا یافتیم اعضای گروه از این همه زیبایی و وفاداری به محل زندگی و تحمل سختی ها متحیر بودند اعضای گروه پس از گذر از روستا به سرچشمه رفته و در آنجا اطراق نمودند . کادر پزشکی و مشاور بانوان فرمانداری به سرکشی اهالی روستا رفته و مشکلات آنان را حل نمودند . گروهی از اهالی وش که با آنها هماهنگ شده بود نان داغ و آبگوشت به دست به سمت محل اقامت گروه آمده تا از اعضا پذیرایی نمایند . پس از صرف ناهار در کنار چشمه جوشان و درختانی که با مهربانی سایه بر سرمان گسترانیده بودند به استراحت پرداخته و ساعت 15 به سمت روستا و امامزاده کعبه بزرگ برگشتیم ، نماز را در امامزاده خواندیم و بازگشتیم . ساعت حدود 17 بود که به سمت نطنز حرکت کردیم تا  یک اعضای گروه ضمن انجام ورزش کوهنوردی با شیوه زندگی اهالی روستای وش آشنا گردند .