صعود زمستانه کرکس

به مناسبت فرخنده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران  گروه کوهنوردی سرابان نطنز همچون دیگر گروه های استان عزم خود جزم نمودند که به بلندای قله کرکس دست پیدا کنند . به همین منظور با هماهنگی هیئت کوهنوردی شهرستان ساعت 6 صبح دوشنبه بیست و دوم بهمن ماه هشتاد و شش با یک دستگاه مینی بوس  به سمت روستای کشه  حرکت نمودیم  و ساعت 7  صبح به سمت کوه رهسپار شدیم  حرکت بطور منظم و به یک ستون انجام میشد ساعت 10 به چشمه لیاسن رسیدیم و پس از کمی استراحت به سوی پناهگاه ادامه مسیر دادیم  تا این که ساعت 11 به پناهگاه رسیدیم  گروه های دیگری از شهرستان های دیگر در پناهگاه مستقر بودند عده ای نیز در حال بازگشت و عده ای در حال صعود پس از استراحتی کوتاه پنج نفر از اعضای گروه سرابان مصمم به فتح قله شدند که عبارت بودند از آقایان : عباس کوچه فاره ، محمدرضا عجم ، سعید وشاق ، حمید دادرس و علیرضاقانع بصیری پس از جدا شدن از بقیه گروه ساعت 20/11 به سمت قله رفتیم  و پس از عبور از شیب بسیار تندی که مملو از برف بود  توانستیم ساعت 30/13 در میان باد شدید و کولاک قله را فتح نماییم و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را بر فراز بلند ترین قله استان به اهتزاز در اوریم . و ثابت کنیم که خواستن توانستن است و هیچ مانعی نمیتواند سد راه جوانان این مرز و بوم شود . به علت سرمای شدید و بارش شدید برف همراه با باد قله کرکس را به امید فتح قلل مرتفع تر ترک کردیم وبه سمت پناهگاه عزیمت نمودیم پس از طی سراشیبی تند قله به پناهگاه رسیده و بلادرنگ به سوی روستای کشه و مرغداری  ادامه مسیر دادیم و ساعت 30/17 برنامه صعود زمستانه با خاطرات فراوان به پایان رسید .  اسامی افراد شرکت کننده :

مرتضی فرخشاد                                                           آقای زراعتکار حمید دادرس - علیرضا قانع -  آقای زراعتکار - امیر رهبری  محمد وشاق - حسین وشاق - عباس کوچه فاره - محمد رضا عجم - محمد رضا کوچه فاره - جواد خطیری - مسعود حاجی زاده - حسین خدایاری - فضل الله نادری - حمید کاوه - محمد جواد کوچه فاره - امیر حسن کوچه فاره -اصغر وشاقی - سعید وشاق - علی اکبر کوچه فاره - مجید نصیری و کیوان کنزی

گمنام

خیلی ممنون که عرصه را خالی نکردید و به صعود سراسری رفتید

مسعودحاجی زاده

آقا سلام من اون مسعود بالایی نیستم .خیلی ممنون که گروه فوق العاده ای تشکیل داده اید.هین گونه ادامه بدهید. راستی متشکرم که اومده بودی وبم. بازم راستی من که لینکتون کردم امیر گفته لینکتون کنم.امیر جان :کمی بیشتر چشمهای نازنینت را باز کن.... بای بای

محسن بكايي

با سلام خدمت عزيزان خصوصا آقاي سعيد وشاق- محمد وشاق -حسين وشاق و مرتضي فرخشاد وعرض تبريك صعود زمستانه كركس

سعید وشاق

با سلام من الان تو کافی نت هستم ( اصفهان ) و دلم لک زده برای کوه و نطنز در ضمن آقا محسن هم داماد ماست هواشو داشته باشید

علی

سلام.آقای کوچه فاره ی سر هم به کوه های تهران بزنید تا ما هم بتونیم شرکت کنیم.البته هروقت پاتون خوب شد[چشمک]

جاویدقلم اسپادانا سرابان

سلام عباس آقا..ممنون از حضورتون توي سايتم. راستش من خيلي دلم ميخاد توي گروه كوهنورديتون شركت كنم ولي به خدا وقت نميكنم.اميدوارم بهم بگين زمانش چه وقتيه تا يه برنامه ريزي كنم منم بتونم بيام...يه مدته ورزش رو كنار گذاشتم..بد جوري تنبل شدم ..ميخام دوباره از يه جايي شروع كنم...فدات..كوچيكت...جاويد...ما هنرمند نيستيم...به گرد پاي هنرمندا هم نميرسيم ولي ممنون كه شما با اين خطاب به ما التفات داشتي....بازم به ما سر بزن و ما رو هم لينك كن با عنوان « @@دفتر خاطرات جاويد@@»

علیرحیمی

حلول سال جدید و ولادت باسعادت حضرت محمد بن عبدالله (ص) را خدمت شما تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی ‘شادکامی‘و سعادت در سال جدید برایتان دارم