کوه نوردی از طامه به اوره

باشروع فصل تابستان کوهنوردی رنگ تازه ای به خود میگیرد وگروه های فعال برنامه های متنوع تری از خود  ارائه میدهند . گروه کوهنوردی سرابان نیز با توجه به پتانسیل های منطقه برنامه های متنوع و در عین حال سنگین جهت ورزیده شدن اعضا در تقویم سه ماهه گنجانده است .

یکی از این برنامه ها که روز جمعه 7/4/87 اجرشد برنامه کوهنوردی از طامه به اوره بود .

صبح ساعت 30/5 از جلو مسجد حجت حرکت کردیم و ساعت 15/6 پس از برداشتن کوله ها استارت صعود زده شد و تا آبشار طامه که البته خشک و بدون آب بود طی مسیر نموده و در بالای آبشار منطقه ای به نام دلاوون صبحانه خوردیم و از دره ای که در کنار کوه کمرسیاه بود بالا رفته  تا جاییکه قسمت هایی از روستای اوره مشخص شد و ما از دره ای به نام لاحب به سوی روستای اوره حرکت کردیم ابتدای مسیر بسیار دشوار همراه با شیب زیاد و همراه با خطر سقوط سنگ بود بعد از عبور از این مسیر سخت به شن اسکی هایی رسیدیم که از دشواری مسیر می کاست  و در میانه های راه از صخره هایی عبور کردیم که دیواره های آن به 4 متر هم میرسید دره کاملا خشک بود و گاه گاهی نشان از نم ناکی به چشم میخورد پس از جمع اوری مقداری گیاه دارویی به جاده خاکی امامزاده سلطان گره اباد به کرکس رسیدیم و پس از نیم ساعت پیاده روی ساعت 13 به امامزاده رسیده و از انجا به نطنز مراجعه کردیم .